søndag, februar 27, 2005

Endelig ved havet igjen

Saann. Naa er det bare litt vann mellom meg og jobben og saann. Ganske mye vann, saa avstanden er fremdeles betryggende, men det er litt toeft at Atlanterhavet gaar helt hit, og enda litt lenger ogsaa. Det tok ikke lang tid fra jeg kom hit til Florianopolis foer jeg laa i vannet og hikstet saltvann. Fint til en avveksling med badevann uten krokodiller og saann der bitteliten fisk som kan svoemme opp urinroeret og eksplodere.

Endelig har jeg kommet til et sted hvor bikiniene faktisk har den stoerrelsen som alle som har vaert i Brasil skryter av at bikinier har i Brasil. Tydeligvis et kystfenomen, saann der tanntraad-bikini. Artig, det.

Har bare et par dager paa meg til aa bli solbrent naa, saa jeg jobber hardt med saken. Ganske enkelt. Sola steiker, og innimellom lyner det noe helt for jaevlig, saa jeg blir nok svart eller roed eller noe ganske snart.

Ikke stort mer aa si, tror jeg. Fin tur. Og Maria og Alexander har det bra i Rio, sier de.

Ingen kommentarer: