fredag, oktober 24, 2008

Ukas beste investering

Plutselig har jeg jobbet ferdig for i år, og et stykke inn i neste år! Motivert av at det ser ut til at verdens pengesystem er i ferd med å falle sammen, fant jeg ut at det antagelig er like greit å bruke opp det man har av penger mens man kan.

Foreløpig har jeg ikke brukt så mye:


Det ser kanskje ut som om jeg har kjøpt meg et land, men egentlig er det bare en reisehåndbok. Så nå leter jeg etter interessante veier til Australia, helst med mellomlandinger på steder hvor jeg kan få et nytt stempel eller to i passet.

Jeg må uansett rømme landet, etter denne spyposeaffæren i beste sendetid på NRK nylig. (Lenken går til en videosnutt i wmv-format på 9MB, så det kan altså ta litt tid å få den frem. Jeg prøvde å YouTube det, men lyden kom helt ut av synk, så foreløpig får dette holde.)

Uansett, den gode nyheten er at snart blir det mer reiseblogging her! #8D)

Bjørn

Ingen kommentarer: