onsdag, august 09, 2006

Jeg vant, jeg vant!

Hva vant du nå da? Jeg vant en fotokonkurranse som Lonely Planet arrangerte. Pyntet litt på baksidebildet mitt fra boka:



Og vips, så var jeg en av de 12 nesten-førsteplassvinnerne for temaet Afrika. Om du har lyst til å se de andre bildene som også vant, så finner du dem her.

Og kaaanskje, kanskje vil Lonely Planet bruke bildet i en bok de skal lage om Afrika, og det hadde vært litt synd i så fall. For det bildet ble tatt med det gamle kameraet mitt (det med innebygd CD-spiller, svømmebasseng og barskap), og det tror jeg aldri i verden har nok oppløsning for deres smak.

Men jeg kan i hvert fall ta bilder, sier de. #8D)

Bjørn

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Grattis! - Og Lonely Planet har helt rett; du tar kjempefine bilder!

Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Bjørn Christian Tørrissen sa...

Jøsseball, du er kjapp! #8D)

Trenger forrsten ikke sende inn flere ganger når kommentaren ikke straks kommer opp. Det er bare jeg som leker manuelt spamfilter, og da tar det litt tid.